אלו מסמכים דרושים להחזרי מס?
על מנת להגיש ולקבל החזרי מס לשכירים נדרשים מספר מסמכים, אנו נפרט לכם את התהליך של החזר מס
שלב ראשון
פתיחת תיק במס הכנסה
המסמכים הדרושים :
1. תעודת זהות של השכיר + ספח
2. אישור ניהול חשבון בנק או צילום שיק של השכיר
שלב שני
ביצוע חישוב ההחזר
המסמכים הדרושים :
1. 106 עבור כל שנה 6 שנים לאחור
שלב שלישי
הגשת מסמכים למס הכנסה ודרישת ההחזר
המסמכים הדרושים :
1. חתימה על טופס 135 או טופס 1301 עבור כל שנה בו אנו דורשים את ההחזר
אלו הם המסמכים שכל מבקש החזר יהיה חייב לספק על מנת לקבל החזרי מס, חשוב לציין שברוב המקרים על מנת לקבל את החזרי המס יש לספק אישורים נוספים, כגון אישור סיום לימודים צירוף טופס 119, במידה והתקבלו או שולמו כספים לביטוח לאומי כגון אבטלה תגמולי מילואים, דמי לידה, יש לצרף את האישורים לפי הרלוונטיות ללקוח, תהליך החזר המס דורש בחובו הבנה של כל הנושאים לעיל ומעבר, על מנת לקבל את החזר המס המקסימלי, לכן אנו ממליצים לכם להעזר בנו על מנת שנכוון ונגיש עבורכם את החזרי המס